Darmowy zwrot towaru!

Jeśli zamówiony produkt z jakichś przyczyn okazał się nietrafiony, możesz skorzystać z darmowego zwrotu towaru w ciągu 30 dni od zakupu!

W przypadku reklamacji również możesz skorzystać z darmowego zwrotu w terminie określonym przez okres gwarancyjny produktu.

Wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu w 4 prostych krokach.

Paczkę nadasz o dowolnej porze w paczkomacie InPost!

Zwrot towaru krok po kroku

Dziękujemy za skorzystanie z oferty naszego sklepu i zapraszamy ponownie!

Prawo odstąpienia od umowy

Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Pamiętaj jednak, że towar nie może posiadać śladów użytkowania. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 30 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar. Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów (i taką formę rekomendujemy). Jeśli wolisz, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą elektroniczną na adres [email protected] lub tradycyjną na adres:

FilarZdrowia.pl
HF Łukasz Pędzich
Boryny 46/8
70-026 Szczecin
+48 690 142 615

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt. Pamiętaj również, że zgodnie z prawem konsumenckim niektóre produkty nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (możliwością zwrotu). Dotyczy to między innymi następujących produktów: – produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np.  waporyzatory, szczoteczki do zębów, depilatory, golarki.

Zwrot pieniędzy

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie), w terminie 7 dni, a w każdym przypadku nie później, niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania.
Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie.

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.

Zwrot towaru

Zwracane przedmioty należy odesłać lub przekazać do naszego sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później, niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin uznajemy za zachowany, jeżeli rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni.
W systemie zwrotów udostępniamy możliwość bezpłatnego oraz płatnego odesłania zwracanych produktów. Zwracane towary możesz również odesłać samodzielnie (nie korzystając z systemu zwrotów), na własny koszt i ryzyko.

Zwracane przedmioty należy odesłać na adres:
FilarZdrowia.pl
HF Łukasz Pędzich
Smolańska 4/316
70-026 Szczecin
+48 690 142 615

Jakich towarów nie można zwracać?

  • zapieczętowanych towarów, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub
    ze względów higienicznych, których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. towary lecznicze, suplementy, chusteczki nawilżane)

 

Darmowa Wysyłka

Dla zamówień 100zł+

Ochrona kupującego

Twój zakup jest ubezpieczony na kwotę 10000zł.

30 dni na zwrot

Aż 30 Dni na zwrot produktu

Wysyłka za pobraniem

dla zamówień 100zł+ jedyne 2,5zł