Koszyk
EnglishDeutschFrançaisItalianoEspañolNederlandsSvenskaDanskPolskiČeština‎Lietuvių kalbaУкраїнська

 

EnglishDeutschFrançaisItalianoEspañolNederlandsSvenskaDanskPolskiČeština‎Lietuvių kalbaУкраїнська

 

Przydatne linki

Zamówienie telefoniczne?

Zadzwoń! +48 690 142 615

Śledź nas na

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez klientów

Znajdź interesujący Ciebie wątek

Pytania na etapie realizacji zamówienia

Aż 96% zamówień realizowanych do godziny 12:00 w dni robocze wysyłamy tego samego dnia.

Oznacza to, że jeśli wybrałeś krajową wysyłkę poprzez InPost lub DPD to najpewniej przesyłka dotrze w następny dzień roboczy.

W przypadku wyboru Paczki w Ruchu (Orlen Paczka) realizacja trwa zwykle jeden dzień dłużej.

Koszt wysyłki zależy od wartości zamówienia. Aktualny koszt wyliczany jest automatycznie na stronie produktu oraz stronie zamówienia.

Rozróżniamy 4 główne progi rabatowe dla wartości zamówienia:

0 – 69,99zł

  • Paczkomaty InPost – 9,97zł
  • Paczkomaty InPost Pobranie – 12,47zł
  • Kurier InPost – 12,97zł
  • Kurier InPost Pobranie – 14,97zł
  • Paczka w Ruchu – 6,97zł

70 – 99,99zł

  • Paczkomaty InPost – 9,97zł
  • Paczkomaty InPost Pobranie – 12,47zł
  • Kurier InPost – 12,97zł
  • Kurier InPost Pobranie – 14,97zł
  • Paczka w Ruchu – DARMOWA WYSYŁKA

100 – 299,99zł

  • Paczkomaty InPost – DARMOWA WYSYŁKA
  • Paczkomaty InPost Pobranie – 2,50zł
  • Kurier InPost – 2,97zł
  • Kurier InPost Pobranie – 4,47zł
  • Paczka w Ruchu – DARMOWA WYSYŁKA

300zł+

  • Paczkomaty InPost – DARMOWA WYSYŁKA
  • Paczkomaty InPost Pobranie – 2,50zł
  • Kurier InPost – DARMOWA WYSYŁKA
  • Kurier InPost Pobranie – 2,50zł
  • Paczka w Ruchu – DARMOWA WYSYŁKA

 

Realizujemy wysyłkę do wszystkich krajów Unii Europejskiej we współpracy z firmą kurierską UPS.

Koszt takiej wysyłki za przedpłatą to jedyne 44,97zł.

Oczywiście, wystarczy, że podasz dane odbiorcy, wybierzesz metodę wysyłki i sfinalizujesz swoje zamówienie.

Dalsze powiadomienia i instrukcje, otrzymasz drogą mailową.

O zmianie statusu przesyłki poinformujemy Ciebie mailowo w osobnej wiadomości.

Po wysyłce zamówienia otrzymasz wiadomość o tytule:
“FilarZdrowia.pl – dokument zakupu i informacje o śledzeniu” 

Znajdziesz w niej takie informacje jak: numer śledzenia, dokument zakupu oraz aktualną lokalizacje przesyłki.

Jeśli Twoja płatność nie została przetworzona możesz skorzystać jednego z dwóch rozwiązań.

Możesz sfinalizować płatność korzystając z linku otrzymanego przez operatora płatności lub ponownie wygenerować zamówienie. 

W przypadku braku wpłaty w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia Twoje zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Aby zamówić produkt którego nie chwilowo nie ma na magazynie, możesz zrobić to na 2 sposoby:

  • zapisz się na listę oczekujących na produkt klikając w przycisk przy obrazku produktu z tekstem: “Powiadom o dostępności”.
    Otrzymasz wtedy mailowo informacje o dostępności towaru od razu po uzupełnieniu naszych zapasów. Będziesz mógł w ten sposób samodzielnie sfinalizować zakup.
  • zgłoś takie życzenie poprzez okno czatu u dołu strony. 

Oferujemy odbiór osobisty towarów na terenie Szczecina.

Jeśli zależy Ci na czasie, to zachęcamy do wcześniejszego złożenie zamówienia wybierając metodę wysyłki: odbiór osobisty. W ten sposób przygotujemy wcześniej Twoje zamówienie.

Lokalizacja punktu odbioru

Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00 pod następujący adres:

FilarZdrowia.pl
HF Łukasz Pędzich
Mieszka I 80
71-011 Szczecin
+48 690 142 615

Odbiór osobisty – mapa

Współpracujemy z aż 4 operatorami płatności. Każdy z nich obsługuje większość z popularnych kanałów.

Oto przykłady:

  1. TPay – BLIK, szybkie przelewy bankowe, raty (od 300zł) 
  2. PayU – BLIK, szybkie przelewy bankowe, płatności kartami, Twisto Pay (kup teraz i zapłać później), raty (od 300zł)
  3. Cinkciarz Pay – BLIK, szybkie przelewy bankowe, płatność kartą, PayPal
  4. PayPal – płatności kartami

Chciałbyś robić zakupy jeszcze taniej?

Zapisz się na newsletter, aby:

  • otrzymać 5% rabat na pierwsze zamówienie
  • mieć dostęp do darmowych porad zdrowotnych
  • oszczędzać do 30% na przyszłych zakupach!
 
Zwroty, reklamacja, gwarancja, pomyłki

Obsługa pozakupowa

Kupując w naszym sklepie masz możliwość darmowego zwrotu towaru w terminie 30 dni od daty zakupu!

W przypadku reklamacji również możesz skorzystać z darmowego zwrotu w terminie określonym przez okres gwarancyjny produktu.

Darmowy zwrot towaru
Jeśli zamówiony produkt z jakichś przyczyn okazał się nietrafiony możesz skorzystać z darmowego zwrotu towaru w ciągu 30 dni od zakupu!

W przypadku reklamacji również przysługuje ci prawo do darmowego zwrotu w terminie określonym przez okres gwarancyjny produktu.

Wystarczy, że wypełnisz prosty formularz zwrotu, stosując się do 4 prostych kroków.

Paczkę nadasz o dowolnej porze w paczkomacie InPost!

Jak skorzystać z darmowego zwrotu towaru?

  1. Wypełnij formularz zwrotu towaru
  2. Poczekaj na weryfikacje. Zwykle zajmuje nam to mniej niż godzinę!
  3. Nadaj paczkę. Po akceptacji wniosku otrzymasz kod zwrotu towaru, za pomocą, którego nadasz przesyłkę w dowolnym paczkomacie.
  4. Poczekaj na zwrot pieniędzy. W ciągu 7 dni otrzymujesz zwrot pieniędzy, o czym poinformujemy Cię mailowo.

Inna metoda wysyłki?

  1. Złoż oświadczenie. Pobierz jeden z poniższych formularzy, wypełnij go oraz prześlij na adres sklep@filarzdrowia.pl – ważne by w wiadomości jasno wskazać swoje dane oraz numer zamówienia, którego zwrot dotyczy.
  2. Wyślij towar. Wyślij przesyłkę na adres: HF, Mieszka I 80, 71-011 Szczecin, +48 690 142 615. Pamiętaj by w przesyłce umieścić dowód zakupu.
  3. Czekaj na odpowiedź. Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe. Od otrzymania towaru mamy 14 dni na rozpatrzenie  Twojego wniosku


Jakich towarów nie można zwracać?

  • zapieczętowanych towarów, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub
    ze względów higienicznych, których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. towary lecznicze, suplementy, chusteczki nawilżane)

Jeśli otrzymałeś źle skompletowane produkty, prosimy poinformuj nas o tym jedną z 3 metod:

Postaramy się rozwiązać zaistniały problem najszybciej jak to możliwe.

Jeśli zamawiany produkt, przestał działać przed upływem gwarancji, to przysługuje Ci prawo do reklamacji.

W przypadku reklamacji możesz skorzystać darmowego zwrotu InPost w terminie określonym przez okres gwarancyjny produktu.

Wystarczy, że wypełnisz z intuicyjny formularz zwrotu, stosując się do 4 prostych kroków.

Paczkę nadasz o dowolnej porze w paczkomacie InPost!

Jak skorzystać z darmowego zwrotu towaru?

  1. Wypełnij formularz zwrotu towaru
  2. Poczekaj na weryfikacje. Zwykle zajmuje nam to mniej niż godzinę!
  3. Nadaj paczkę. Po akceptacji wniosku otrzymasz kod zwrotu towaru, za pomocą, którego nadasz przesyłkę w dowolnym paczkomacie.
  4. Poczekaj na zwrot pieniędzy. W ciągu 7 dni otrzymujesz zwrot pieniędzy, o czym poinformujemy Cię mailowo.

Inna metoda wysyłki?

  1. Złoż oświadczenie. Pobierz jeden z poniższych formularzy, wypełnij go oraz prześlij na adres sklep@filarzdrowia.pl – ważne by w wiadomości jasno wskazać swoje dane oraz numer zamówienia, którego zwrot dotyczy.
  2. Wyślij towar. Wyślij przesyłkę na adres: HF, Mieszka I 80, 71-011 Szczecin, +48 690 142 615. Pamiętaj by w przesyłce umieścić dowód zakupu.
  3. Czekaj na odpowiedź. Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe. Od otrzymania towaru mamy 14 dni na rozpatrzenie  Twojego wniosku.

Jeśli w formularzu zamówienia podałaś/eś błędne dane, to jak najszybciej zgłoś ten problem korzystając z jednej z trzech metod:

Postaramy się dokonać zmian najszybciej jak to możliwe.

Darmowa Wysyłka

Dla zamówień 70zł+

Ochrona kupującego

Twój zakup jest ubezpieczony na kwotę 10000zł.

30 dni na zwrot

Aż 30 Dni na zwrot produktu

Wysyłka za pobraniem

dla zamówień 100zł+ jedyne 2,5zł